Hopplektion

Igår (onsdag) tränade jag som vanligt för Nina, det gick bra tycker jag. Han blir lite lång ibland, måste få ihop honom mer men annars gick det super. Hoppade ca 1m. Frans höll på att stanna men sen hoppade han ändå, söta ponny <3 :') jag är super stolt över att jag lyckades med att inte dra honom i munnen så att det blev en positiv upplevelse, det är ju trots allt bra att han hoppar, då räknas det inte som en olydnad, och om han river får jag ju bara 4 fel, vare sig han river hela hindret eller bara en bom.

Han var som sagt bäst, som alltid :)




Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du var superduktig!!! Alltid lika roligt att träna er! Kram

2011-02-17 @ 22:16:18
Postat av: Fanny & Filippa

Fin bild!

2012-03-19 @ 12:27:48
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0