världens bästa ponny <3

Jag är dåligdålig på att blogga men jag har en del att skylla på faktiskt.. Ligger efter i skolan, har varit på utredning, pluggat varje ledig sekund så jaa, inte mycket tid över till bloggen.

Igår var det som Sofie skrev hoppträning för Nina. Det gick jättebra för mig också. Hoppade henne med hacket för första gången och det var en helt annan häst! Hon var så lugn, hon hoppade av jättebra på alla hinder och det gick till och med att styra. Tänkte anmäla mig till tävlingen i helgen, så bra gick det hehe. Men det blir inte så tyvärr.. :/

Idag longerade jag och busade lite i ridhuset. Tränade lite halv-horsemanship. Att hon ska gå när jag går, stanna när jag stannar, backa när jag backar. Idag började jag även med att hon ska stanna kvar och jag ska kunna gå därifrån, sen när jag sätter mig ner ska hon gå fram till mig. Det gick jättebraaaaaa så där avslutade vi.

Långt inlägg, förlåt för det kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0